Hej alla glada!

Ok. Då har jag satt igång med en blogg som alla andra dödliga. Jag gjorde en liten leksaksblogg när jag bodde i London för ett tag sedan, meningen med den bloggen var för mig som en liten minneslapp av alla barer jag har besökt och som jag rekommenderar när jag har varit ute och rest. Nu är det på allvar. I Jonaskalas kommer jag inte ingående beskriva och dividera i mitt privatliv, utan jag kommer att mest prata om barer, drinkar och lite annat smått och gott. Glömde nästan säga att jag har jobbat som bartender i London och Madrid i nästan 7 år på några riktigt grymma ställen.
Återkommer snarast med mina första allvarliga men vänligt menade ord.image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0