avslut

Då är ännu ett OS färdigt. Det, enligt mig, sämsta OS genom tiderna. Självgoda politiker och köpta domare. Nä, nu ser jag fram emot OS 2012 i min gamla hemstad, London. Också kan vi alla innerligen hoppas på att vi tar lite fler medaljer än 4 silver och ett brons. Jag brukar inte gnälla och ställa krav på idrottare, mycket p.g.a. att jag inte kan göra bättre själv. Men någon måtta för det väl ändå vara! Fast Sanna Kallur tycker jag väldigt mycket synd om, så en extra tanke gr ut till henne. Jag tror inte det finns någon med en sån otur.

I morse såg jag första halvan av herrarnas basketfinal mellan USA och Spanien. Jag hoppades att Spanien skulle skrälla och vinna, men icke. USA är sjukt bra och Spanien behöver fler bra spelare än bara Pau Gasol.

Nä, nu ska jag fortsätta att äta min fiskgratäng.





Balaenae Nobis Conservandae Sunt!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du glömde Ricky Rubio! Så jävla grym 17åring i Spanien.

2008-08-25 @ 18:31:06
URL: http://setras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0