missnöjd

Så idag blev en kund arg på mig p.g.a. vissa omständigheter. Det roliga var att han kom tillbaka och försökte sig på en "smygare" efter c:a 1min. Tyvärr vill jag inte gå in på detaljer då det är och kan vara lite småkänsligt. Hur som haver så blev han förbannad efter det andra besöket och utbrast då förljande:
-"Du måste nog fan vara från Stockholm"!
Mycket svårt att hålla mig för skratt svara jag bara:
-"Joooo" På ren norrländska.
-"Jo, du är fan från Stockholm", svarar han ännu mer irriterad!
-"Joooo", svarar jag igen och kan inte mer än le.
Andra människor i kön har mycket svårt från att hålla sig för skratt då de flesta hade sett allt från början. Efter mannen stormat ut i ursinne, brister mången fnitter ut i kön. Skönt att veta det finns normala människor med humor där ute.





Duc, sequere, aut de via decede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0