smärta

Vaknade upp i lördagsmorse och kunde inte resa mig ur sängen! Smärtan i korsryggen gick inte att ta miste på. Efter många om och men och mentala förberedelser slet jag mig upp och rakt in i duschen. Det varma vattnet gjorde gott, men inte så mycket som jag önskade. Jag lyckades efter ett tag ta mig ner till jobbet för att göra en god instats, men ack vad jag bedrog mig. Till en början gick det väl ganska bra med bara ett par mindre svordomar och grimaser, men sen slog blixten ned. Det högg till lite då och då och när det väl gjorde så gick luften totalt ur mig. Det gick inte att andas utan det blev mer att jag kippade efter andan. Aldrig i mitt liv har jag känt nåt så fruktansvärt. Som tur var fick jag lämna jobbet lite tidigare och kunde gå hem och vila mig.
Idag, två dagar senare, mår ryggen mycket bättre, men inte helt bra. Det är troligtvis en muskel i korsryggen som har krampat eller nåt sånt. Jag är inte så duktig på att översätta läkarspråk. Jag som inte har ätit värktabletter sen jag vet inte när, knaprar nu dessa små gynnare dagarna i ända. Men dom tar inte så bra. Jag tror jag är resistent eller nåt sånt..............kanske.
Nä, nu ska jag vila upp mig så jag kan börja spela rugby till helgen.




Gramen artificiosum odi.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Din rygg behöver ett långt varmt bad!

2008-08-11 @ 14:42:42
URL: http://setras.blogg.se/
Postat av: Ma

Det här låter inte alls bra - men typiskt dig att på något sätt alltid sluta positivt!

2008-08-11 @ 23:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0