vidare

Vad har hänt sen då?

Jo! Jag har haft långväga besök av mina päron. De som inte tidigare har visat intresse för mitt liv kanske inte vet att de bor i London. Alltid lika trevligt att ha dem på besök. Syster min var också med. Det blev som vanligt mycket god mat och dryck. Shopping och mat är nyckelordet må jag ödmjukt påstå.
Vidare har jag jobbat arslet (ursäkta uttrycket) av mig på systembolaget. Det är så mycket därifrån jag vill delge, men som jag av olika orsaker icke kan förtälja. Men skratta åt det gör jag själv eller med de närmaste.
Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt på en fredagkväll. God mat och ett par intressanta öl jag har köpt. En milkstout från USA som är ruskigt god och Estrella Damm från Barcelona bara för alla minnen sen jag bodde där. Underbar stad med underbar dryck!
Nä, nu ska jag fördjupa mig i vem "The Stig" är från programmet Top Gear. Denne mystiske förare. Vem är han? En gammal F1 räv? BTCC? Jag skall finna sanningen.
Snart är det f.ö. dags för älgjakten att sätta igång. En månad kvar. Skönt då jag redan är less på sommaren. Nä, ge mig -30 och snö och Jonas är hemma!

Braccae illae virides cum subucula rosea et tunica Caledonia-quam elenganter concinnatur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0