drygt

Sitter här i soffan och tittar på ännu ett avsnitt av "Deal or no deal". Jag och Masse har som vanligt valt ut våra nummer på väskorna. Masse har alltid nummer 8 och jag har alltid nummer 7. Samma skit händer varje gång. Låda nummer 8 har alltid högre belopp än 7:an. Har 8:an 1kr så likt förbannat så har 7:an 50 öre. Sen får jag sitta och höra hur jäkla kass jag är. Ödmjukhet existerar inte på Rullstensgatan. Fast jag är inte mycket bättre om jag är bättre på något. Hund äter hund.



Som vanligt har man suttit lite och glott på youtube. Har man en gång besökt youtube så är man fast. Hittade ett klipp från min by som jag bara måste visa. Inget hysteriskt roligt som jag annars brukar visa, men lagomt gulligt och mest intressant för oss från undrom. Jag ber om ursäkt då den kan vara seg att ladda, men den som väntar på något gott..............






Aio, quantitas magna frumentorum est.

Kommentarer
Postat av: Libitina

Ahahahaha det bästa var när dom visade tanten o den döda älgen o sen texten : Boteå är perfekt för dig som gillar djur o natur! :P

2008-02-26 @ 18:15:18
URL: http://libitina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0