Inlägg

Skriver ett sista inlägg för idag. Är så jäkla trött nu så ögonen går i kors. Hoppas det går att läsa. Åtminstone en fördel med datorer är att alla skriver likadant. Och då menar jag inte om man använder "korrekt" språk eller ej.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men så länge nåt kommer med så är det ok. Det gäller att inte minska produktiviteten. Säger man minska eller sänka? Antar att jag får skriva om lite imorrn.
Annars har det varit en lugn dag. Blir ingen övning för mig i helgen som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Så det blir mycket film och pyssla lite med läxorna. HAHA nu var jag rolig.........läxor..........troligtvis!
På tal om läxor så har jag läst ut en hel del böcker nu på sistone så jag börjar få slut på läsmaterial här i hemmet. Vad gör man då? Jo, man läser om Sagan om ringen trilogin (orkar inte läsa "The Hobbit" och får se om jag läser "Silmarillion"). Köpte boken för några år sen i London och den är på 1500 sidor. Tog bara tre dagar att ta sig igenom förordet av Tolkien. Sen är det en jäkla massa stamträd, historiska årtal, diverse förklaringar om raser o.s.v. Detta är dock inget jag lägger nån större energimängd på. Ska försöka ta mig igenom den på tre veckor. Heja på, Jonas!
Nä nu orkar jag inget mer.


Kommentarer
Postat av: Fridah

jag är me stört trött :o

2008-02-08 @ 23:31:59
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo, ögonlocken faller snart här också...Ta det lugnt med böckerna! de är tunga att få i huvudet. Ifall du somnar medan du läser dem, menar jag :P

2008-02-08 @ 23:40:34
URL: http://hannajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0