Ökar

Jag märker att jag har en stadigt ökande skara med läsare. Rekord efter rekord blir slagna. Jag tackar ödmjukast för detta stöd och lovar att fortsätta leverera. Lite mer press gör bara saker och ting mer intressanta.
I morgon anländer mina föräldrar till Umeå för att besöka mig och min syster. Ska bli väldigt trevligt då de normalt aldrig besöker Sverige annat än på sommaren. Tur med vädret verkar de också få, det vräker ned snö utanför fönsterblecket. Sen vinter är bättre än ingen vinter alls. 

VOTE JONAS!


Clamo, clamatis, omnes clamamus pro glace lactis.
 


Kommentarer
Postat av: Libitina

Säkert du som sett till att det kom jävelsnö här nere med. :( Fyyyy.... Jag drar tllbaka min röst.

2008-02-26 @ 22:08:16
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: Christina

Det är väl helt självklart att jag håller på MoDo, jag blev ju inte tappad på huvudet som barn. Är jag godkänd nu? Så Vancouver är passé tycker du? Lite analogt med kanske? Och äntligen har snön dalat ner här med, blir sugen på en pulkatur

2008-02-27 @ 12:08:36
URL: http://littlevoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0