promenaddejt

Jag siar i att promenaddejter inom kort kommer ta över speeddejter med stormsteg. Nu har jag i och försig aldrig varit på en speeddejt, men lockas inte direkt vid tanken av att "lära känna" någon på fem minuter.
Men nu har jag i alla fall varit på en promenaddejt och måste säga att jag är positivt överraskad. Äran kan nog ges till det trevliga sällskapet, men att hon gav mig dyngstryk i yatzy var väl lite onödigt. Men jag är ingen dålig förlorare, nej jag bugar mig, tackar för en god match och väntar in nästa tillfälle då det är min tur att glänsa. Finns det någon ärlig själ därute med några fina fusktärningar är jag dock väldigt intresserad av eventuell handel. Summa summarum så var kvällen riktigt trevlig. Ser fram emot nästa.
En annan fördel med promenaddejting är att det är hälsosamt för kropp och själ. Det är trevligt med en promenad och man kan prata med varandra, inte som i en bio eller dylikt. Träffar man någon på krogen finns också alltid risken att man, dagen efter, undrar vems jäkla telefonnummer man har lyckats få tag på. Sen kan man få fel minne av personens skönhet, förutsatt att man kommer ihåg något över huvud taget. 
Nej nu ska jag påbörja mitt yatzyträningsläger på internet. NO FEAR!


image12




Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes.

Kommentarer
Postat av: Yatzymaster

Dyngstryk, det var ett nytt uttryck. Men vänta du bara till nästa dejt, då slår jag mitt rekord på 504 ;) Eller så låter jag dig vinna så du inte blir ledsen och vill sluta ses ;-P Fast iofs, det vore kanske en lite lös grund att sluta träffas på.. Hehe!

2008-02-21 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0