skärpning

Nu blir det ett seriöst inlägg.
Rättning i ledet killar! Varför är det så svårt att bete sig som en gentleman? Jag vet att det finns kvinnor som inte kan bete sig heller, men jag är man så jag talar för våran räkning. Sluta uppträd som brunstiga älgar på datingsidor. Detta gäller bara en minoritet, det vet jag. Men denna lilla grupp förstör för oss normala människor.
Jag har tyvärr hört många tråkiga historier från tjejer och jag blir besviken, för att använda ett milt uttryck. Jag betvivlar också huruvida dessa individer lyckas få någon att bli intresserad. Nä, ni små stackare som känner er träffade, gå på charmkurs! Vill någon gnälla, skrika eller allmänt höja rösten för att ni känner er träffad så gör gärna det, men betänk era ord så ni inte framstår som större idioter än vad ni redan är. Och nej, jag är inte feminist. Jag är realist!



Nu till något roligare. Imorgon ska jag ner på stan och göra något som jag älskar. Jag ska sitta på café och titta på människor. Jag och fröken "Yatzymaster" ska ner på stan och studera det mänskliga beteendet. Ska bli väldigt trevligt. Hon är riktigt rolig.
Sen blir det jobb på kvällen. Fullt ös medvetslös! Ser fram emot en givande helg med härliga människor. Lördag med systrarna på Fysikgränd. På söndag blir det middag och film med "Yatzymaster".
Jösses vad jag är produktiv och social. Just nu är det så otroligt bra att vara Jag.


Ad eundum quo nemo ante iit.

Kommentarer
Postat av: Yatzymaster

Det är ju tur du tycker jag är kul, vad tråkigt det hade blivit annars! ;-P

2008-02-22 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0