Sorg

Världen har förlorat ännu en stor skådespelare.
Roy Scheider har avlidit, 75 år gammal. Alla pratar om honom i Hajen 1 och 2. Jag minns han hellre i "Blue thunder". Den är så jäkla bra och Roy är übercool som helikopterpolis. Har inte sett den på ett tag men ska nog ladda ner den. Sen var han också jäkligt grym i "French connection", för den rollen blev han oscarsnominerad för bästa biroll.
R.I.P. ROY



Börjar mer och mer upptäcka bloggens värld och undrar då följande; Varför ska 75% av alla bloggare skriva om mode? Kanske jag ska skriva lite om mode också? Även om jag inte bryr mig över huvudtaget. Kommer att bli roligt att skriva om det nyaste modet på Nydalahöjd.
 "Idag bär jag en chic tröja från svenska fotbollslandslaget med norrlands guld tryckt över ryggen. Till det har jag ett par matchande röda mjukisbyxor med extra tyglappar över knäna för träningsändamål. På huvudet bär jag en blå SCA fiskemössa som börja komma tillbaka i modekretsar efter ett tyst 90-tal. Självklart är det rakat huvud som gäller så här i början av 2008."
Nu har ni fått ett smakprov från min exklusiva modeblogg. Tror inte det blir mer än så, men blir det en stor efterfrågan får jag slå ihop mig med sofie på aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Räknas fleecejacka o strumpor som chict? isf är jag jefla inne :D

2008-02-11 @ 23:26:56
URL: http://Libitinarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0