Torka

Har nyhetstorka igen. Sitter och lyssnar på "Hope Vol. 2 Feat Matthias Sayer (Farmer Boys)" med Apocalyptica. Riktigt bra avslappnarlåt. Matthias Sayer är väldigt duktig sångare. Tack Libitinarii för den. Det har tydligen blivit mer och mer populärt att blanda klassiskt med metal, inget jag har emot. Nightwish har blivit hyfsat stora nu och dom spelade här i Umeå för ett litet tag sen men jag var ute på övning då så tyvärr missade jag dom. Inte för att jag är en stor beundrare, men det skulle vara roligt att se dom.
Helt plötsligt känner jag ett sug av att få köra Leopard igen. Vet inte varför. Kanske ska skaffa en simulator till datorn. Jag har fortfarande förarbeviset kvar så kanske, nästa gång jag är i Boden, jag får hoppa ner i en vagn och köra en sväng. Det är inte svårare än att köra en bil med automatlåda fast den väger lika mycket som 60 bilar. Önskedröm på hög nivå.
WOW! Chuck "the Iceman" lidell mot Tito Ortiz på TV4 sport nu. Riktigt höjdarmöte. Tito Ortiz är, för er som inte vet, tillsammans med Jenna Jameson. Tänk vad mycket onödigt jag vet. Sen kommer jag knappt ihåg multiplikationstabellen.................eller kommer inte ihåg den överhuvudtaget. Måste sätta mig ned med matteboken från mellanstadiet. Tur att jag väger upp det med att vara en riktig slugger på TP. Sen att det inte finns nån här i Umeå som spelar det är en annan femma. Kanske ska starta en TP grupp som spelar en gång i veckan. Hör gärna av er om ni är sugna. Finns även andra roliga spel som När & Fjärran, Retro m.fl.

Som avslutning lägger jag in en liten idolbild på mig "in action". Se och njut.
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0