barnförbjudet

Jag måste bara lägga in detta klipp från mitt favorit liveband. Tenacious D är de mest talangfulla killar jag sett som spelar live. Deras låtar är snällare än just denna, men den visar mycket på Jack Blacks sångarförmåga och Kyle Gass "jag är bakgrund men ändå grym" framstående. Gå gärna in på youtube och sök på Tenacious D - Brixton och kolla in deras spelning från Brixton academy i London. Summa sumarum; ni som inte gillar snuskiga texter kan kolla in mina andra inlägg, men här kommer den:





Sic faciunt omnes.

Kommentarer
Postat av: L

Ja men det stämmer ju fint. Sjöelefant är inte alltid the right way to go. :)

2008-03-11 @ 11:39:14
Postat av: Nicklas

I'm not gonna cook it but I'll order it from ZANZIBAAR! Så bra :) Bra att du besökte Sundsvall under de dagar jag var i Sollefteå ;P

2008-03-11 @ 16:45:59
URL: http://setras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0