besök

Jaha, då har man besök från Sundsvall. Mycket trevligt må man säga.
Ikväll blir det fest hos systrarna på Fysikgränd.
Hinner inte skriva så mycket mer.  Fler rapporter att vänta inom en snar framtid.



Kvartsfinal 3 av 7 möjliga mellan MoDo och Timrå. Dagens match spelas i E-on arena och MoDo är piskade att vinna. Lika bra att jag ska iväg på fest så jag slipper se hur det går. Vinner vi så är det kanon och gröna skogar, men förlorar vi så blir det Jonas med svarta blicken.




Oblitus sum perpolire clepsydras!

Kommentarer
Postat av: Christina

Tjenare tjenare. Jadu du slapp ju se eländet på plats bland en massa timråtattatre i alla fall. Men idag var det annat på isen. Jag kände också för att joina dig i garderoben med då jag är barnsligt mörkrädd valde jag Swedbank. Tror det var lite bättre stämning där okxå, har jag rätt?

2008-03-17 @ 22:13:42
URL: http://littlevoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0