ensam

Nu har L åkt hem till Sundsvall igen. Känns tråkigt att vara själv igen. Jomenvisst finns Masse, men jag är inte tvestjärt. L och jag har haft en trevlig tid och det känns väldigt rätt. Hon fick mig till och med att köpa ett skärp! Det kunde ha blivit ett par skor också men Umeå har inte riktigt det jag söker så kanske i London det blir av. Jag hade planerat att hoppa av bussen från Stockholm i Sundsvall nästa helg när jag kommer hem från London, men ack de planerna gick i stöpet. Telefonen ringde tidigare idag och det var stfC 4.grp IP1 611.IKomp (nån som inte förstod?) som frågade om jag kunde göra lite extra jobb. Kommer bli fullt upp med grönkläderna på då jag kommer hem från London, men kul. Roligt med lite extra klirr i kassan. Kom snabbt överens med L att vi måste skjuta upp mitt besök till Sundsvall några dagar extra. Inte lika kul, men nuförtiden finns det mobiler, e-mail, MSN, djungeltrumma m.m. Kanske ska springa upp på nåt berg och testa en sån där cool aborigintelefon som Crocodile Dundee använder sig av.
Har förresten sökt sommarjobb på Systembolaget i Umeå och även i Sundsvall i sommar. Hoppas verkligen dom blir imponerade av mitt otroligt grymma CV. Ingen har någonsin nekat mig ett jobb tidigare så får jag det inte blir det som en fläskig pungspark mot mitt ego.
Nu när L har åkt kan jag sjunka in i mitt kända svårmod p.g.a. MoDo:s tidiga uttåg ur slutspelet. Jag som normalt är en glad prick har nu lämnats här alléna i stugan för att sörja detta bakslag.
Nä, nu ska jag överdosera plommon och hänga på toan resten av dan och lösa IQ-test i Illustrerad Vetenskap. Jag har gjort nåt test för MENSA och klarat det, men vägrar betala för att göra det officiellt. Rena dumheter att måsta betala multum för att få ett papper på att jag är ett geni. Jag vet redan hur jäkla bra jag är.





Lagunculae leydianae non accedunt.

Kommentarer
Postat av: Jake

Skärpning, Jag har typ 67 i IQ men det skiter jag i för det krävs bara 17 för att dricka öl

2008-03-19 @ 17:56:06
URL: http://www.mylifeisbajs.blogg.se
Postat av: L

Ja du vännen... Resan söderut gick fort men var inte rolig. :(
30 mil är för långt o tiden tills vi ses igen är definitivt för lång men vad faen.... Det är ju nice att längta med. "Sväng VÄNSTER" *peka höger*

2008-03-19 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0