fiasko

I går afton blev MoDo utslagna ur slutspelet av Timrå. Jag skrev tidigare under dagen i ett inlägg att jag kunde skymta ljuset i slutet av tunneln. PYTTSAN! Till mitt försvar ska jag också säga att jag sa redan efter att MoDo valt Timrå inför kvarten, att det var det mest korkade beslut denna säsong. Men gjort är gjort. Jonas är sur och förbannad, men nästa säsong då jäklar. Jag är ingen medgångssupporter, nej jag håller på mitt MoDo i vått och torrt.
Jag är heller inte sämre än att jag vill gratulera Timrå.

image19




L åker hem idag så det gör inte saker och ting mycket roligare. 5 dagar går väldigt snabbt när man har roligt. Positivt är att det nog inte dröjer allt för länge innan vi ses igen.




Utinam coniurati te in foro interficiant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0