illa

Baksmällan efter gårdagens nederlag har inte lagt sig. Jag är normalt inte långsur, men nedrans att man ska förlora en match när man leder med 2-0 efter två perioder. Vinner vi inte mot Timrå imorgon så vet jag inte vad jag ska göra. Kanske jag åker ned till Sundsvall till L och tröstar mig lite. Gör jag det blir det en snabb rast vid E-on arena i Timrå där jag ska pinka på entrén innan jag högt skrattandes springer därifrån.



Sunkan ringde och ville ut och jogga. Varför jogga, sa jag, när man är perfekt nedlagd i soffan? Men imorrn blir det styrketräning på IKSU. Pörskans vad otränad jag är. Inte godkänt alls.
Ett annat dilemma är om jag ska orka gå till affären. Jag behöver inget nödvändigt, men ibland är det roligt att köpa en massa skräp som räksallad, korv och tunnbröd.
Mycket givande dagens inlägg i bloggen.

image15



Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant!

Kommentarer
Postat av: L

Aaaaw... jag ser du lagt ut vår semesterbild. :)

2008-03-12 @ 23:42:54
Postat av: Christina

Vi vinner ikväll, jag ska allt heja fram dem. Jag tycker dessutom du ska göra som mig. Befinna dig på Eon arena på lördag i full modomundering. Man är aldrig så het som när man klär sig i MoDos färger. pinka kan du göra efter vi vunnit

2008-03-13 @ 11:24:05
URL: http://littlevoice.blogg.se
Postat av: tobbe

Du verkar ha fått en lite smågalen paranoid tjej på halsen.

2008-03-13 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0