Infall

I fredags fick jag ett infall när jag hade kommit hem efter en mycket trevlig middag med syster, föräldrarna och Sara. Jag bestämde mig att dagen efter (lördag) åka ner till Sundsvall och hälsa på L. Sagt och gjort jag slängde mig på Kustbussen och 4 timmar senare anlände jag i medelpads hufvudstad. Jag stannade tills idag (måndag) och har haft en väldigt trevlig vistelse. VÄLDIGT trevlig! Nu har jag också äntligen förärat Alnön med en snabbvisit. Fin ö, många stugor.
Medelpadssked regerar förresten. Glömde nästan nämna det.
Det blir nog att åka dit igen ganska snart. Nu har jag äntligen fått CSN-kortet så det blir billigt att åka buss.



Nu har jag äntligen sett Salò. Äntligen är kanske ett överskattat ord med tanke på att den har ett rykte att vara en av de värsta filmer som gjorts. Jag ville enbart se den för att kolla om jag skulle klara av det. Det gjorde jag, men den var hemsk. Salò är inte en film för de som har delikat mage. Det är verkligen inte en film ni ska se. Verkligen inte! Det är en orgie i vulgäritet. Jag njöt inte av att se den, men hade som sagt lovat mig själv att se hela. Jag kommer inte att se den igen, men kan säga att jag gjort det.


S + L + Z + S + S = 10 poäng!



Non, mihi ignosce, credo me insequentem esse.

Kommentarer
Postat av: My

Trevligt inlägg :) Kul att se ngn som skriver om Sundsvall och ALnö.

2008-03-10 @ 23:47:40
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Libi Lovedoll

Mhm, jag testar gärna en västerbottensskedning. ;)

2008-03-10 @ 23:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0