konspiration

MoDo förlorade andra kvarten mot Timrå med 2-5. MoDo spelar pojklagshockey och domarna dömer i timrås favör hela j-a tiden. Jag ser det bara som att domarna konspirerar mot oss. Krizan blev skadad efter en dum påkörning och inget hände annat än att Krizan fick ledas av rinken in i omklädningsrummet.
Nu är jag så jäkla less och sur att jag ska nog fasen bara gå och lägga mig. Tur att L kommer hit i morgon så jag blir på bättre humör. Nu behöver jag en kram och ett glas varm mjölk, men får bara nöja mig med varm mjölk.








Quaeso esto meus vicinus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du får vänta några timmar men sen ska du få tröstkram. :)

2008-03-13 @ 23:17:56
Postat av: Christina

Nej något nöje var det inte igår. Skulle vara Victors shorthanded goal. Blir vinst imorgon ist. Och jag är inte galen....jag är sjuk i huvudet

2008-03-14 @ 13:19:32
URL: http://littlevoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0