kvartsfinal

Då är det dags strax för kvartsfinal numero uno. MoDo möter grannen Timrå i E-on arena. Jag är så taggad att det spritter i hela kroppen. Jag kan nästan känna doften av linement, tigerbalsam och svett. Bara måste åka ned till Ö-vik på torsdag och se nästa match live. Men nu är jag hemma i Umeå och gör det bästa av situationen.

Kvartsfinalchecklista:

Chilligryta med fetaost (dyngstark): Check!

Öl: Check!

Chips: Check!

Godis: Check!

Frukt: Check!

Sked: Inte check!

Matchtröja: Check!

Halsduk: Check!

Mössa: Check!

Mystofflor: Check!

Övat in nationalsången: Check!

Då är allt klart för slutspelet säsongen 07/08. Jag har guldvittring! Bara vi klarar av att vinna mot Timrå så vet jag att vi tar ännu ett guld.




Visne saltare? Viam Latam Fungosam scio.

Kommentarer
Postat av: L

Soon it's time for the spoon too. ;)

2008-03-11 @ 19:52:26
Postat av: Nicklas

Ser onekligen bra ut, 0-2 och Hedmans mål var ju en läckerbit utöver det vanliga :) Angående undersökning av Sundsvalls nattliv så är det bara att säga till vilken helg det gäller. Jag har en kvarting Gordon's stående för nödsituationer ;)

2008-03-11 @ 20:56:19
URL: http://setras.blogg.se
Postat av: Christina

Förresten. Du kommer väl ner och ser match på plats snart hoppas jag?

2008-03-13 @ 11:27:23
URL: http://littlevoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0