Lycka

Roma har slagit ut Real Madrid från Champions league med totalt 4-2! Ni kan bara ana glädjen här på Rullstensgatan. Nej, jag håller inte på Roma. Jag är en stolt Barcelonista! Och håller man på Barca är det rätt så naturligt att avsky Real Madrid. Vi är som dag och natt. Dock är en av mina bästa vänner i Madrid en stor anhängare av Real, men han och hans familj är helt OK. Varje gång det var El Clasico (Barca vs Real) blev jag hembjuden till dom på middag och fest. Väldigt trevlig familj.
Övrigt så förlorade West Ham med 4-0 mot Liverpool. Jag trodde Masse skulle få spel och drabbas av en hjärtinfarkt, men han höll sig lugn. West Ham spelade riktigt uselt och med fel spelare. Förstår inte hur tränare Alan tänker när han låter de bästa spelarna sitta på bänken. Inte godkänt alls!
Foppa har äntligen gjort comeback i NHL. Kul att han spelar med sina gamla polare i Colorado Avalanche. Han såg ganska pigg ut och fick spela i c:a 20 minuter. Bra att han är tillbaka så han hinner vinna skytteligan.
Optimist, javisst!




Huc accedit Zambonis!

Kommentarer
Postat av: Fröken Salo

Ja vad säger man.... Leverpölarna visade vart skåpet skulle stå helt enkelt. :)

2008-03-06 @ 05:13:40
Postat av: Nicklas

Håller man på Sämst Ham får man ju skylla sig själv ;)

2008-03-06 @ 12:15:05
URL: http://setras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0