panikpacka

Inte alls! Bussen går inte förrän 08:00 imorgonbitti så jag kommer väl börja packa c:a 07:00 så blir jag klar i lagom tid. Nu sitter jag här och äter kyckling och ser Actor´s studio. Stor intervju med Elton John. Häftig människa det.
Med ett halft kycklinglår i munnen kommer jag på vad L sa häromdagen; -"Jag äter bara sånt som haft en mamma och kunde blöda". Det stämmer väldigt bra in på mig också. Visst äter jag ett och annat salladsblad och en somrig grönsaksgryta emellanåt, men kött är basfödan. Människan skapades för att äta kött och inte quorn (som för övrigt är svindyrt). Veganer och andra "människor" får ursäkta, men så är fallet. Meat is NOT murder! Nästa gång det är vegandemonstration i Umeå ska jag gå dit, sportandes mina fina jaktkläder och tugga på en 200g sibyllaburgare utan sallad. Då får vi se om dom kan leva upp till sina egna ord om hur toleranta dom är. HAHA!

Sitter och skrattar åt den här bilden min syster har tagit för en tid sen. Det skulle vara roligt att bara gå dit för att kolla.
image20



Non calor sed umor est qui nobis incommodat.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag följer med! Fast om det är på torget så tycker jag vi köper oss en helg hög burgare på Max eller McDonalds och sätter oss med en bricka mitt framför dom och frossar istället :)

2008-03-20 @ 15:28:01
URL: http://setras.blogg.se
Postat av: L

Jag sa även att det skulle ha skrikit när det dog. :)
Jag kan även nöja mig med en vänstersväng. ;)
Puss!

2008-03-20 @ 20:30:53
URL: http://libitina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0