väntan

Sitter vaken och väntar på några sent anländande gäster till vandrarhemmet. Mor och far sover tryggt i sängen, endast tomten är vaken.............och Jonas.
Dagen har varit väldigt trevlig. Hittade äntligen Final fantasy IX till PSone och köpte det till överpris, men väl värt mina surt förvärvade riksdaler. Världens bästa spel genom tiderna, enligt mig. WoW är för nördar helt enkelt.
Åt en sen lunch med en gammal jobbarkompis och skvallrade med honom om läget på RS. Stället har ändrats sen jag var där och om det är till det bättre återstår att se. Jag ska dit på torsdag med en kompis för att kolla in läget.
Köpte filmen "Night at the Roxbury" för kanonpris, men fick en "porrpåse" istället för en riktig påse och utbytte några ironiska kommentarer med killen bakom disken. Han var riktigt rolig och snabb i kommentarerna så jag uttryckte mig ödmjukt att han är i fel branch och borde satsa på stå upp komik. "Porrpåse" eller ej, men filmen är jäkligt rolig. Kommer att bli många och långa skratt hemma i Umeå.
Tyvärr kommer jag inte kunna träffa L på ett tag då min camokarriär landade i verkligeheten idag och jag måste byta vissa dagar för vissa uppdrag. Men hon kan vänta, sa hon, och så kan jag. Bra att vi kan lita på varandra. Hon är underbar, trots vissa ramla-omkull-skador. Hon är lika vacker för det.
I detta inlägg blir det inget romerskt sista ord. Lite synd då det har blivit lite av min signatur, men va fan. Svensk är som svensk säger.



Jomensåattderere!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hoppas du har the time of your life i London! Här snöar det =S Påsken var hektisk, men nu är det lugn och ro igen och tentaplugg för hela slanten!

2008-03-25 @ 08:40:22
URL: http://blogg.passagen.se/passoa_girl84
Postat av: Lottie

Jag kan vänta hur länge som helst på dig hjärtat mitt. :)

2008-03-25 @ 12:05:19
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: Nicklas

A Night at the Roxbury är ju en av dom allra roligaste filmerna någonsin! "I swear to God, the Mighty Duck man himself!" Sen hatar jag dig fortfarande lite i smyg för att du får se matchen imorgon och inte jag... men du får iaf inte se Zlatan eller Edman, det värmer lite smått ;)

2008-03-25 @ 16:42:18
URL: http://setras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0