hopplöshet

Sitter och kollar på Kall och kåt, eller Frusna män söker kärlek som det egentligen heter när det är reklampaus. Celine Dion släpper en trippelCD nu med sina "bästa" låtar. Jag ger f-n upp! Vart jag än är så dyker hon upp! Jag tycker vi anfaller Kanada och bränner upp hennes hus. Hon och Bryan Adams har gjort att jag tvekar inför en framtida resa till det annars så vackra land. Jag vill gärna se hockey hall of fame och jaga i norr, men varför sponsra ett land som gjort något så hemskt så omåttligt populärt?
Nä nu ska jag se på Champions league finalen. Måste hålla på Manchester United då jag avskyr Chelsea. Har tyvärr glömt chips och dip efter att blivit brutalt påmind. Nästa år skall jag icke glömma.





Appareo Decet Nihil Munditia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0