krig

Jag har förklarat krig mot min dator. Jag har kört igen datorn otaliga gånger med tre olika antivirusprogram. Sen har jag defragmenterat 5 gånger innan att otaliga gånger köra antivirusprogram igen. Nu funkar datorn relativt bra, men skador är redan gjorda och jag är vansinnig. Det är ett år sedan datorjäkeln krashade totalt och jag fick byta ut allt. Vill icke att detta ska hända igen.
Med camomålning i ansiktet och bajonetten i högsta hugg ger jag mig in i ett krig mot dessa hackers som förpestar vår tillvaro i cyberspace.





Hocine bibo aut in eum digitos insero?

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag hoppas verkligen att du inte har dom 3 anti-virerna installerade samtidigt? För då kommer du får mer att göra. :S

2008-05-27 @ 14:42:32
Postat av: Nicklas

HAAIAAA! Attackera dom bara ;)

2008-05-27 @ 16:48:39
URL: http://setras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0