massor

Nu är det mycket som händer.
Imorgon ska jag jobba på REX, eller det är en provdag som man brukar göra. Oftast är det ganska enkelt och bara visa framfötterna så ordnar det sig.
På lördagmorgon och eftermiddag ska jag hjälpa till på SkyddC när dom har garnisionens dag. Vi ska utföra ett moment då vi ska ta en byggnad och omhänderta några dumma personer. Sen kommer soldater från SkyddC att sanera hela byggnaden. Intressant.
På kvällen är det jobb på Plaza som gäller då nåt band har en releasefest för deras nya album. Såna fester brukar vara enkla att göra.
På söndag ska jag och några andra ut och köra bandvagn och öva kartläsning. Något som vi alla behöver.
Sen fick jag ett intressant mail idag från Systembolaget i Wasagallerian. Intervju där på tisdag eftermiddag. Vi får väl la se hur det går.





Heus, hic nos omnes in agmine sunt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0