sjuk

Jag är lite sjuk jag. Kanske det ändå blir en liten utgång ikväll, men jag lovar inget. Känner mig så där lagomt risig och orkeslös. Precis som man gör när influensan kryper sig närmare inpå livet. Kom på att jag har fotboll på måndag så jag kan absolut inte bli sjuk. Jag beordrar min kropp att slåss mot de onda bakterierna till döden! Ingen minns en fegis påminner jag min kropp om. Som tur är har jag inkallat förstärkning i form av Lemsip. Nu blir det pillerform då pulverversionen gör att jag blir världens mest deprimerade människovarelse.
Att gå på krogen är ändå jäkligt överskattat då en helkväll kan gå på runt 500 spänn i runda siffror. jäklar vad jag saknar London, Madrid och Barcelona där man inte behöver bränna halva lönen för att ha en trevlig kväll ute med polarna. 60-70 riksdaler för en öl är mer eller mindre skandal! Sen är det taxi + inträde + garderob. Nä då kryper jag hellre ned under täcket med en god bok och dricker lite Chai té med mjölk och kanel.
Kom hem imorse efter en vecka hos frugan i Sundsvall. Mycket trevligt som vanligt. Roligt att få träffa hennes föräldrar och se hur dom har det nere vid havet. Jag har aldrig varit en havsmänniska, men det är aldrig försent att ändra sig. Försökte hela tiden att känna den där speciella havsdoften, men skogsmänniska som jag är var det svårt. Åker ner dit så fort jag kan igen, men nu är det mycket med IP de närmaste veckorna.
Nä nu blir det handla mat och chilla lite. Ska smita undan från M och tjejen så de får äta i fred.




Furnulum pani nolo.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Tja, vi får helt enkelt försöka vädra ut den där drytechdimman ur dina sinnen så känner du nog den bästaste havslukten så småningom. :)

2008-05-04 @ 00:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0