spännande

Har laddat ner ett videoeditingprogram och sitter och leker med det. Jag är rädd att jag kommer att fastna med det ett tag framöver. Tyvärr är det ett gratisprogram som jag vägrar betala för så det är nån jäkla text mitt i rutan. Jag ska ladda hem ett annat program så jag slipper texten. Hur som helst så hade jag tråkigt i höstas när jag bodde i studentkorridor, så jag filmade medans jag åkte inlines i korridoren. Har man inget annat att göra så blir det lätt så.
Är det förresten lagligt att sälja en printer/scanner/kopiator utan datorkabel? Måste ner imorrn och köpa en sådan. Blir bara så less på att behöva springa runt och leta. Ska söka jobb imorrn också, därav printern så jag kan skriva ut mitt enormt supergrymma CV...............................som min syster gjort. Hon kan hon. Har fått många värdefulla tips på jobb så det ser ut som jag stannar här i Umeå i sommar. Kommer bli mycket resande till Sundsvall, men det är jag beredd på och jag gnäller inte.






Fac me cocleario vomere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0