nada

Idag har absolut inget hänt! Jo, jag promenerade förresten över till Andreas och väckte honom. Dumt att inte låsa dörren när man tar en tupplur och Jonas bor i samma stad. Hur som helst bjöd han på en utsökt chorizogryta. Vem kunde ana att han är en så duktig kock? Det var trevligt att träffas igen då det blir väldigt sällan. Vi har båda det vi gör så det blir så.
Vidare har vi den här pakten med Nicklas som alla verkar vilja bli medlemmar i. Nu är det så att vi tillhör eliten så inga gratisbiljetter. Ingen flickvän innan nyår. Fast nu verkar det som jag har en promenaddejt på G. Som tur är så har gränsen dragits vid tre dejter. Fler än så och nån typ av förbannelse kommer att drabba mig. Säker att jag tappar håret eller nåt annat mysigt.
Köpte ett gäng avokado. Väldigt gott må jag påstå.
Vill ni ha ett gott skratt så se "Semi-pro" med Will Ferrell. Inte hans bästa film, men klart roande. Ska även försöka se Vidocq med Gerard Depardieu innan John Blund attackerar. Jag har förresten en väldigt rolig anekdot med monsieur Depardieu från min tid i Madrid när han hängde i baren jag jobbade i, men jag vågar inte skriva om det i bloggen med tanke på att jag kan bli stämd. Kom just på att det är inte bara han jag har bra historer om. Kanske ska ge ut en bok om min tid som bartender. Jag kommer att hänga ut många kändisar. Vem är homosexuell? Vem är alkoholiserad? Vem har hånglat med vem? Vem tafsade på mig?
Antar att sveriges intresseförening antecknar det här inlägget med ett ostoppbart och brinnande intresse.







Fac me cocleario vomere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0