shopping

Då har jag varit ute och storhandlat. Igår köpte jag en Ipod shuffle som kommer att bli min partner i joggingstråket. Jag kan bara inte jogga utan att lyssna på musik. Bra peppmusik är ett måste. Nu är det så att jag köpte en Ipod med "bara" 1gigabyte. Jag kan inte förstå varför jag vill kunna ha mer än 250 låtar? Är man DJ el dyl. kan jag förstå, men inte lilla jag.
När jag ändå är inne på peppmusik inhandlade jag även Slipknots nya studioalbum. "All hope is gone" är inte deras bästa album, men den duger. Det märks att det är nio personer som alla vill dra sitt strå till stacken. Det är influenser från bl.a Stonesour (sångaren Coreys sidoprojekt). Det är svårt att säga vilken låt som är den bästa på skivan, så jag säger inget mer om det. Nä, vill ni höra Slipknot i sitt ässe, så lyssna gärna på skivorna "Slipknot" och "Iowa". Det är riktig Nu-metal i bästa klass.
Även mitt militära klädförråd har fått sig en uppfräshning. En ny mössa, tröja och halsduk har införskaffats. Så nu är jag även helt moderiktig ute på övningarna.







Cogito, ergo doleo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0