underkänt

Frågan lyder; Vem är sveriges struligaste privatperson? Jo, det måste vara jag. För andra gången i sommar har jag tappat bort mina hörlurar till mobilen! Jag är mycket beroende av dessa då musik är en central punkt i mitt liv. Jag kan inte jogga utan att lyssna på musik. Utan musik håller jag i c:a 1km och sen är jag död. Ska nog förresten köpa en MP3 spelare idag tror jag. Jag tycker att jag förtjänar en faktiskt.

Vidare har Jonas liv varit mycket aktivt de senaste veckorna. En snabb sammanfattning:

1. Jag har varit på systembolagets områdesfest i Lycksele. Alla från Umeå visste vem jag är utan att jag träffat dom tidigare. Självklart på ett positivt sätt. Legenden Jonas blir bara större och större.

2. Jag är singel igen. Kommentarer överflödiga, men så är det. Nu har jag ingått en pakt med Nicklas att vi ska vara singlar fram tills nyår. Hoppas jag lyckas fullfölja min del av kontraktet.

3. Jag har varit hemma för jakt och träffandet av släktingar. Alltid lika intensivt, men roligt.

4. Jag har lyckats missa en dag på jobbet då jag inte hade antecknat vilka dagar jag jobbade. Inte populärt hos chefen, men ingen kan vara arg på Jonas länge. Jag slår på charmen så är det jordgubbskalas igen.

5. Börjat spela rugby och sträckt en lårmuskel. Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att rugby är en så sjukt jobbig sport. Fantastiskt rolig, men oerhört krävande. Efter den första träningen var jag helt slutkörd och en muskel i ena låret var trasigt. Ballare sätt att skada sig på existerar icke.

Sådärja, det var en snabb översikt. Givetvis skulle jag kunna utveckla alla evenemang, men det är jag alldeles för lat för.






 Recedite, plebes! Gero rem imperialem! 

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Bryter du pakten kommer ett straff du aldrig kunnat föreställa dig att drabba både dig och din avkomma i många generationer!

2008-09-17 @ 12:03:15
URL: http://setras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0