utbildning

Nu sticker jag iväg på en veckas ledarskapsutbildning i Härnösand. Mina kära plutonschefer vill se mig som vicegruppchef eller gruppchef inom en snar framtid, så jag har helt frivilligt blivit anmäld till utbildningen. Ska bli väldigt roligt. Dock har jag en plågsam förkylning som inte vill försvinna. Men allt sitter i skallen. Det är bara att bita ihop och köra vidare.
Efter utbildningen åker jag hem en vecka för begravning så det dröjer innan jag är i Umeå igen.


"Du orkar dubbelt så mycket än vad du själv tror och tio gånger så mycket än vad din mamma tror" -Gammalt Arméordspråk.

Kommentarer
Postat av: Ma

Rätt, din mamma tror mycket på dej. Med all rätt!

2008-09-30 @ 23:24:30
Postat av: Ma

Blev lite fel, tror tvärtom.

2008-09-30 @ 23:33:29
Postat av: Christina

Det måste vara världens längsta vecka det där du

2008-10-20 @ 20:39:01
URL: http://littlevoice.blogg.se/
Postat av: Gött mos

Hallå eller! Lagt ner bloggandet eller bara en lååång utbildning. =)

2008-11-10 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0