En grym avslutning och en hyffsad ny star(t)!

Sveriges första period mot Finland ikväll var det mest patetiska jag har sett. Hade det inte varit för Zorros häst i målet (Jacob Markström) så hade Svea rikes juniorer lagt sig under isen. Nä, de hade nog begravts långt under tunnelbanan som går under arenan. Att en kille med världens största påsar under ögonen kan vara så otroligt bra i mål är ett heligt under. Att det finns en målvaktstvilling till mig i hockeyvärlden ger mig religiösa vibbar. Att det finns en människa som man kan inleda att i tre meningar i rad.......... Och vara så sjukt positiv. Det skulle t.o.m. Einstein betvivla. Nä nu blir jag religiös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0