Filmtips!!!

Såg en bra film på nattbussen från sthlm till Umeå. Den heter "ONCE" och är helt underbar! Jag tänkte först bara lyssna på radio och sova, men vad glad jag är att jag såg den! Den är inspelad på Irland och återspeglar väldigt mycket deras musikkultur. Jag tycker att mina föräldrar plus min syster och hennes kille och min faster ska införskaffa denna film genast. Det är en genommysig film med underbar musik. Han som har huvudrollen har en röst som är helt otroligt lik Cat Stevens. Jag har aldrig mått så bra sen jag såg "Notting Hill". Bara för att ni ska se en liten bit:


Kommentarer
Postat av: Christina

Tack för gratulationerna även om jag inte tycker om att fylla år. Once är för övrig helt underbar och jag är nyfiken på Mike Morrison :)

2009-01-08 @ 17:35:09
URL: http://littlevoice.blogg.se/
Postat av: S

Jag vill också se den!

2009-01-11 @ 01:06:27
URL: http://blogg.passagen.se/passoa_girl84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0