Fler foton.

Äntligen har jag fått tag på några foton från chefsutbildningen i Härnösand från i höstas. Tänkte lägga ut några så ni får se vad fasen det var vi sysslade med egentligen.

Jag under en matpaus.Jag är längst till höger efter ett genomfört moment.Glädje!Jag och min stridspartner efter vi har säkrat en byggnad.Jag och soldat tar och genomsöker ett utedass. Mycket givande moment.Jag poserar.Sista dagen och solen tittade fram en liten stund.Lapplandsjägare och ingenjör i en härlig symbios.

Kommentarer
Postat av: Christina

Äntligen lite bilder. Tack så mkt för gratulationerna även om jag är lite sent ute. Har varit mkt jobb och mycket med att förbereda plugget. Jag hade glömt vilket pappersarbete det var innan kursstart. Men men Ikväll får vi se om Morrison är flipp eller flopp

2009-01-22 @ 12:53:02
URL: http://littlevoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0