På västfronten mycket nytt!

Jag hade ett samtal med chefen igår. Jag gillar inte att ha samtal med chefer. Dock var detta mycket positivt. Jag har fått lite utökat ansvar och ska iväg på utbildningar. Tydligen så är jag riktigt poppis på jobbet så nu springer jag runt på små rosa moln.

Annars var jag på fest igår hos en kompis som fyllde år. Riktigt trevligt då människorna var mycket sympatiska och sociala. Dock gick jag hem när de skulle ut och ruska sina små lurviga då jag inte sovit mycket de senaste tre dygnen. Väl hemma pratade jag med roomie innan han gick och lade sig. I morse vaknade jag på soffan då jag tydligen hade somnat mitt under en NHL-match. Jag vet att jag var trött, men jag har aldrig somnat så plötsligt.

Jag och Nicklas ska förresten dela på en flaska Stolichnaya Elite när han har fest nästa gång. Jäkligt übersuverän vodka. Len och helt enkelt underbar.

Nä, nu ska jag ut på dejt. Heppåre!

Rammstein - Te quiero puta! Härligt skön låt. Dock lite barnförbjuden och videon är inte så synkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0