Så här är det!

Nu är jag grymt trött efter en natt med mycket lite sömn och en lång arbetsdag. Jag kan inte riktigt inse varför det är ren fakta i mitt liv att när jag går och lägger mig tidigt så vaknar jag alltid runt 4-5 snåret på morgonen. Det är så jäkla irriterande! Dock får jag se det från den ljusa sidan att jag får saker och ting gjorda.........eller inte då i praktiken mitt själsliga jag absolut inte börjar fungera förrän på eftermiddagen. Jonas är närvarande men ändå inte. Lite småhäftigt ändå när man väl tänker på det.

Annars finns det inte mycket att orera om. Blev bjuden på födelsedagsfika hos en kompis, men orkade inte gå. Jag skulle nog ändå bara sitta i ett hörn och småslummra antar jag. Och det är inte den Jonas vi alla känner. Jag har lovat att vi ska ta en fika en annan dag. Sen träffade jag några studenter från designskolan här i Umeå på jobbet idag som absolut tyckte att jag skall infinna mig på deras fest nästa gång. Kanske skulle vara nåt. Jag ska klä upp mig i en manchesterkavaj, kravatt och fransk konstnärsbasker så jag riktigt kan smälta in. En pipa i mungipan är nog också ett starkt plus. Sen ska jag bara gå runt med en cognac, kolla in deras skapelser och spontant utbrista "Ah" och "Oh" lite då och då och diskutera Gaudis arkitektur. Låter det som en plan? Absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0