Status?

I skrivande stund har jag inte sovit på över ett dygn. Många olika tankar som cirklar runt i mitt lilla huvud om olika saker. Mest Norge där det blir mer och mer för varje dag. Nya direktiv anländer hela tiden som skall kontrolleras, bearbetas och vidareförmedlas. Saker och ting blir inte bättre av att just nu sitter mina kära päron ombord ett flygplan någonstans över södra Asien på väg till Singapore för två veckor av vänner, sol, bad och utsökta cocktails. Man är inte lite avundsjuk. Dock har jag som en liten tröst införskaffat mig två stycken Franziskaner veteöl. Det finns inget godare. Jag skall gå igenom mina mail, avnjuta dessa två gudomliga munkbrygder och sen sova minst tolv timmar innan jag måste till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0