Veckan i überhet.

Intressant vecka må jag påstå. Födelsedagsfest i onsdags (!) som var rolig. Vidare så har jobbet tagit upp mycket av min tid. Eller jag kan nog säga all min tid. Nu är äntligen lönehelgen över. Lördagen var relativt lugn, dock var fredagen ett mindre fältslag. Otroligt mycket människor och en del omänniskor. Jag tror aldrig jag har nekat så många människor att få handla av oss. En individ nekade jag två gånger per dag i tre dagar på raken. Han var inte alltför överlycklig och jag fick höra en hel del. Det slutade med att jag har portat honom.

Vad annars har hänt? Jo, angående NATO - övningen i Norge snart så har vi inte fått alltför mycket information. Sådant är mycket frustrerande minst sagt. Men, nu i veckan, fick jag hem en viss tidning med avsändare från försvarsmakten och gissa vad jag kan läsa om?! Jo, nämligen CR09 (Cold Response -09) i Norge och vad våra uppgifter är. Hur i h-vete får dom den infon före oss som ska åka? Tyvärr är det inte första gången som det händer. Den informativa kedjan inom försvaret är inte något jag rekommenderar. Hur som haver så kommer det att bli en bra övning. Dags att visa omvärlden vilka som är eliten inom vinterkrigföring.

Som en sista kommentar hittade jag en gammal goding på youtube som jag har saknat. Helt klart är det ett av de mest skrämmande filmklippen. Jag kan inte sluta imponeras!


Kommentarer
Postat av: Gött mos

Hahahah! Inte visste jag att du hade varit med i starpower ;)

2009-03-04 @ 20:35:47
Postat av: Jonas

Jo, det är skrämmande att se vilken enorm talang jag har :)

2009-03-05 @ 02:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0