FY F-N!

MoDo spelade sämre än ett pojklag ikväll mot Södertälje och åkte på stryk med 5-0......... FEM JÄVLA NOLL! Kommentarer överflödiga. Nu sitter jag och päronet istället och kollar på Barcelona som piskar skiten ur Almería. Hoppas att Zlatan får näta för femte matchen i rad. Senare väntar ett returmöte mellan Detroit Red wings och St Louis Blues på globen. Hoppas Detroit får vinna ikväll. Då blir i alla fall jag lite nöjdare.

Annars går jobbet bara bra och jag har en ursäkt att inte jogga nu när päronet är här. Trevligt, trevligt.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Tja... det var väldigt tyst här på jobbet oxå... Dock för att hyndorna åkte på stryk.. På torsdag kommer jag dock att bevista matschen mellan T.I.K och MoDo... Vem fan håller man på då? Det är som att välja mellan lepra eller smittkoppor... he he Det är gratis åtminstone.

2009-10-03 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0