Hundvakt!

Nu närmar sig min tid som hundvakt sitt slut. Just nu är min roomie ute med monstret (som han kallas av allmänheten) så jag har tid att vara mig själv. Dock har jag nog fått en aning blodad tand för det här med att äga en hund. Jag vill ha en egen hund! Fast jag vill ha en jakthund som klarar det mesta i skogen. En Weimaraner (som jag vaktar) är lite för energisk....... Jo, han hoppar runt som fasen när jag vill sova och sen när jag är vaken så ligger han i min säng och är less. Sen har jag alla hans leksaker med när vi går ut, men givetvis så är det tomburkar och PET-flaskor som gäller. Hur som haver så är hundar fantastiska djur. Jag har aldrig haft så roligt som i helgen. Ge och ta att han sprang iväg med kopplet och jag måste köpa ett nytt imorgon, men det är struntsaker.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0