Less!

Jag hatar att packa. Jag är inte som min mor eller syster och förbereder mig två månader innan med en checklista. Tvärtom så drar jag ut på plågan till c:a 1 timme innan avfärd och då är jag effektiv. Sen att man glömmer något bakom får man ta. Det är ändå bara roligt när man tvingas improvisera. Kanske inte den gången jag glömde passet hemma i byn, men det ordnade sig. De har snälla poliser på Arlanda.

Ikväll är det MoDo vs. Skellefteå. Vinner inte MoDo ikväll så vet jag inte vad jag ska göra. Jag fyller 30 imorrn och kräver en vinst ikväll som födelsedagspresent. Inte ett helt omöjligt krav när man tittar på deras lag på papperet. I värsta fall får jag själv snöra på mig skridskorna och visa var skåpet ska stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0