Thiiiiiiiirty!

Jahaja.............. Då har man passerat 30-strecket......
Inte känner jag mig mycket äldre, men lite ballt är det. Hade några väldigt trevliga dagar nere i Stockholm med syster, dennes sambo, föräldrar och vänner. Det är alltid trevligt med minisemester, men jag blir alltid lite rastlös. Roligt att vara tillbaka på jobbet. Idag och imorgon är jag iof ledig så nu blir det en lugn hemmakväll med några vänner och fotboll på tv.
Det är förresten EU-möte här i Umeå över helgen. Sjukt mycket poliser här i stan. Träffade en gammal kompis på jobbet i går som jag inte träffat sen jag var i degersjön hemma i Ångermanland för c:a 15 år sen. Han kände igen mig, dock kände jag inte igen honom. Han är här i Umeå som polis över helgen, jobbar egentligen i Skellefteå. Kanske ska träffas i helgen och pratas vid om gamla minnen. Alltid trevligt med gamla vänner.

Nä, nu vankas det pizza med Vikström och guldis innan matchen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0