HAIR?

Jo, jag har tagit åt mig vad min syster och kära moder har sagt. Mitt hår är numera vackert, lagomt, flödigt och helt enkelt supersvulstigt. Frisören kostar, men är samtidigt värt det. Min hårtrimmer är numera pensionär. Kommer att kosta mycket nästa gång jag är med AJB eller i Norge, men det är det värt.
Vidare så funderar jag på att skaffa en katt. Jag har pratat med ett katthärbärge om livet som fadder. Jag ska dit på tisdag och vi ska ha en konversation om det. Både härberget, katten och jag är positiva. Vill gärna ha nån som min fasters katt. Lagomt mallig och självständig, men ändå tokmysig.


Kommentarer
Postat av: Anette

Trodde nog inte att du var speciellt imponerad av Maja. Tyckte ínte det hördes så sist...Men kanske även du har sett hennes positiva sidor. Kan berätta att hon i natt hade en träff med en räv ute på gräsmattan. Räven skällde så att jag var tvungen att gå ut och titta vad som stod på. Räven stack och Maja Karlsson kom stolt in.

2010-04-11 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0