Mysmåndag.......

När jag en dag, gud förbjude, försvinner från det jordliga livet så vill jag ha denna sång som min sista. Pete och Roger vet vad de pysslar med. Jag är mer än medveten om att jag har lagt upp denna låt tidigare, men just denna version tilltalar mig enormt. Att höra Pete lira får mig att mer och mer jobba med min gitarr. "Behind blue eyes" är verkligen en masterpiece! Sen att de lirar "Pinball wizard" är bara en ren bonus. Njut av musiken som jag gör.
Hur som haver så kommer dagen att spenderas med träning och ett besök till regementet. Jag pratade igår med en barndomsvän som idag är officer på jägarbataljonen. Vi ska träffas till helgen och ha det roligt. Ser verkligen fram emot det. Han har utmanat mig att springa 10km mot honom. Han har sagt att om jag vinner så kommer jag att få bo i Arvidsjaur tills han kan dänga mig. Ser verkligen inte fram emot livet i Arvidsjaur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0