Skön kväll med gänget.

Dagen på jobbet var "slöigast" värre, men efter det så blev det bättre.
Efter jobbet gick jag och två jobbkompisar till Lottas och inmundigade en dryck. Sen bar det av till Megazone för personalfest. Bra stämning och en skön tacobuffét. Sen började allvaret. Vi delades in i tre lag för att inta "fortet". 26 banor och taggade människor. Det var otroligt roligt och det gick väl sådär, men mitt lag blev iaf tvåa. Är fortfarande lite bitter över en bana då jag fick visa mina tarzankunskaper, men instruktionerna var halvtorftiga. Efter det så var vi tillbaka i VIPrummet med god öl och singstar. Trodde inte det, men jag sjöng fyra gånger. Höjdpunkten var nog när jag och Mr D gjorde en duett på Chers "Turn back time". Dock så skulle jag och E gjort Rolling stones "Paint it black", men tiden rann iväg. hur som haver så var det en otroligt rolig kväll. Skulle ha mött upp soldat A och hans kompisar på Corona efteråt, men jag är gammal och jag orkar inte. Vore dock otroligt roligt. Men nu har jag just intagit en god brie och ett glas fantastiskt vitt. Sömn är nu nästa detalj som skall avklaras. Imorgon väntar en dag hemma i byn. Vill gärna stanna där längre, men ack så fattig tiden är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0