Hundliv.......

En helt vanlig lördag. Jag kliver upp 06:00 för att duscha och äta min gröt. Jo, jag äter numera havregrynsgröt. Helt otroligt med tanke på hur mycket jag hatar detta tapetklister, men man kan inte träna utan att äta rätt tydligen. Sen en promenad ner på stan så jag är på jobbet 07:45 för att slita innan vi öppnar. Idag gjorde vi det bra. En eloge till alla medarbetare! Blev dock en burgare på lunchen med en jobbkompis och sen gick vi till bondens marknad och tittade lite. Hon köpte inlagd strömming. Vi kom då på att en burgare var en dum idé då vi kunde köpa mer strömming och lite gott bröd för att frossa i det istället..... Efterklok är ordet minsann.
Nu är jag äntligen hemma och har nyss varit ute på en joggingtur. Känner mig sliten från mycket jobb, men i veckan blir det lite lättare. Ser dock fram emot mitten av september när jag får vara hemma och jaga, vila och basta. En ny Jonas kommer att återuppstå!

Lite skön musik nu när man är trötter. Apocalyptica feat Corey Taylor (f.d. Slipknot). Skön låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0