Maxad dag!

Upp i ottan 06:30 för en snabb springtur till en kollega för att hämta några nycklar. Sen hem igen för att äta frukost. Tapetklister som vanligt...... Ut igen till I20-skogen för att leta svamp och bär. Fanns inte så mycket av dom så det blev marschträning i c:a 4 timmar istället. Mycket härligt nu när det är svalt ute. Hem igen för att äta och ta det lugnt. Lagomt runt 22 så fick jag spring i benen igen. Ut i regnet för ännu en liten joggingtur. Tror nog jag ska ta det lite lugnare imorgon. Men är det så här svalt ute måste man passa på.
Imorgon kommer även en kompis och bor hos mig ett tag. Han väntar på en egen lägenhet så han får ta mitt tomma rum så länge. Kanske jag ska starta vandrarhem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0