Nedräkning.....

Då har nedräkningen börjat till att jag åter får bli en normal människa igen....... Skrev jag verkligen normal? Jag menar såklart återgå till den vanligtvis så überballa Jonas. Annars så bjöd inte söndagen på några större överraskningar. Jag skulle vara på regementet kl. 10:00 för att sen spendera dagen på Strömpilen med rekryteringsgruppen för att fiska intresserade till livet i det gröna. Gick ned mot regementet i spöregnet tidigt och lyssnade på lite skön musik. När jag väl var nere på stan kollade jag mobilen för att se vad klockan var. Såg då att jag fått ett meddelande från den som är chef för rekryteringsgruppen. Dagens aktivitet är inställt p.g.a. regn. Vad i?!?! Är vi gjorda av socker eller?! Däremot så skulle det bli ett möte med gruppen på regementet lite senare. En bra anledning att dricka kaffe och äta kakor. Men är det så jag vill ha det så letar jag upp en ball syjunta istället. Jag tackade artigt nej och gick hemåt igen. Det enda positiva med morgonen var mitt lilla stopp på statoil för att köpa nåt att dricka. Mycket trevlig och söt tjej som jobbade då. Vi pratade en stund och sen fortsatte jag hemåt. Måste förbi statoil lite oftare tror jag. Efter lite tristess hemma åkte jag med Stoffmeister och Dessi till Ö&B för att kolla läget där. Kom hem en hunka fattigare, men det får jag ta. Jag kommer dock inte att glömma "damen" som tog den sista påsen med ostkrokar mitt framför ögonen på mig. Riktigt jäkla bittert! Sen hyrde jag två filmer. Mycket bra sådana, eller åtminstone den första. Jag somnade under den andra, så den får jag se om imorrn.
Nu är sömnen förstörd så jag sitter och kollar lite youtube som vanligt. Alltid lika roligt/nördigt.......

En ny liten favorit jag har hittat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0