Onsdag.....

Regn....... Frukost........ Regn........ Promenad......... Lite uppehåll......... Tristess........ Regn........... Middag på MAX med Stoffmeister........ Regn......... Jogging.......... Uppehåll.......

Nä, det har inte hänt så mycket idag. Vädret har inte varit så gynnande för utomhusaktiviteter så har mest spenderat tiden hemma eller handlat lite mat. Joggingturen var dock helt underbar i duggregnet. Men jag är slående imponerad av människans mindre intelligenta tankar och handlingar angående höstmörker. Vi är inte självlysande varelser som många verkar tro. Samtliga jag mötte i joggingspåret saknade cykellysen och/eller reflexväst. Nä, inte ens en ynka dinglande lekisreflex kunde jag se på mina medjoggare. Skandalöst! Nä, jag är inte vacker i min reflexväst, men jag syns! Nog med gnäll. Efter en joggingtur och dusch så vill mina vänner fötterna må gott. Jösses vad jag är glad att jag köpte den där pepparmyntageggan från Bodyshop. Fötterna får nytt liv efter sitt slit.
Nä, nu ska jag vila och dricka en kopp té. Imorrn väntar en bra dag. En dag i matens tecken siar jag. Först shopping och laga matlådor för att sen avrunda dagen med en middag på Costas med trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0